رفتارمن عادی است؟

گاهی این سوال را از خود میکنم:

رفتار من عادی است؟

چه روزها و کارهایی که فقط برای دل دیگران می گذرند

انگار هیچ وقت برای خودم نبوده اند


این روزها احساس میکنم کمی گنگم

گاهی،

کمی گیجم.

چرا احساس پوچی میکنم؟!

دلشکسته...

دنیا چه عجله ای دارد برای نشان دادن باطنش.


گاهی...

گاهی یک شعر،

یک جمله،

چقدر وصف حالت است؛

دوست داری قورتش بدهی،

همه جا جارش بزنی.


شعر...

این کلام آهنگین

تورا تا عمق خودت میبرد

جلوه ای جدید از جهان درونت را برایت میگشاید

وتازه میفهمی که چه گوشه کنارها وسرزمینهای ناشناخته ای درون این حجم ناچیز دنیای بزرگ داری.

ودیگران؛

این اجرام محدود ناطق،

چه ناشناخته ها درون خود دارند!

گاهی...

حس میکنی میان میلیاردها جهان ناشناخته غریب افتاده ای.

گاهی...

میترسی،از این همه ناشناخته !

حس غریبی است!

خسته از این همه ناشناخته ها

به گوشه ای دیواری امن برای تکیه دادن ، شاید پناه گرفتن ،میخزی

گاهی مادر،گاهی پدر و خواهروبرادر یا یک دوست؛یا....

وچه وحشتناک است وقتی این امن ترین مکان های دنیا خود بلرزند!


وگاهی....

همه چیز زیباست،

کوچکترین خللی درآن نمیابی

بارش باران بهاری،

عظمت کوه ها ،

خروش دریا،

نسیمی خنک،

غنچه ای که درحال شکفتن است

یا

لبخند شیرین مادر

کلام طنز پدر

هم کلامی باخواهر

شوخی برادر..

دوست داری بدوی

وبخندی

وتمام آنچه در درون داری بیرون بریزی

روی کاغذی،

جایی...


آه دنیا !

چه عجله ای داری برای نشان دادن همه ی باطنت به این حجم ناچیز!



نظرات 6 + ارسال نظر
خبرنگار پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 18:04 http://ghasedake90.mihanblog.com

چرا؟

محمد جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 16:46 http://www.akhavanmohamad.blogfa.com

خیلی جالب و زیبا بود.
اونوقت نویسنده ی این متن کیه؟

خیلی ممنون
یاس

آرتمیس شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 10:01

چه قشنگ حست رو بیان کردی .
+اگر می خوای قالب قسمت نظرات رو عوض کنی یه کپی از همین کد فعلی نظرات (یا هر کدام از قسمت نظرات قالبهای پیش فرض بلاگ اسکای بگیر و ذخیره کن ).بعد که کد قالب وبلاگ رو به دلخواه تغییر دادی ،کد قسمت نظرات رو هم که انتخاب کردی جایگزین کن .
پیغامت اول انتشار پست خوندم منتها با گوشی بودم کامنت گذاشتن واسم مشکل بود .

مچکرم خانمی!
فکر میکنم این قالب هم قشنگه شاید بذارم همینجوری بمونم
بازم ممنونم از راهنماییت آرتمیس عزیز.

آرتمیس شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 13:01

بله قالب فعلی قشنگه.

mer30

ذفرون شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 15:01 http://debekhand.blogfa.com

غالب که آلوچه [این میوه اشغ ذعفر می باشد]
مطلب که بیست
وبلاگم که غبلن گفتم هلو
رفتارت خیلی ام عادیه
دونیاس دیگه هزار تا رنگ داره پستی بلندیشم فراوونه


مرسی ذعفرون عزیز!
بله!

محمد یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 14:50 http://www.akhavanmohamad.blogfa.com

پس باید بگم دست مریزاد. خیلی زیبا نوشتید.

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد