شادی.


برای لبخند زدن نیازی به دلقک یا جوک نیست
برای لبخند زدن تنها فکری آسوده و دلی خوش لازم است

این همه شادی فقط برای جریان ساده ی آب!گروه سرگرمی ROZANEH

زنگ تفریح


گروه سرگرمی روزنه الان به 

.....................

الان به هفت ساله یه تخت دو نفره داره

لامصب زمان ما می ذاشتن ما رو روی پاهاشون به حالت سانتریفوژ اینقد تکون می دادن تا پلاسمای خونمون جدا می شد، بیهوش می شدیم!



................

یارو نوشته من خیلی لاغرم هر کار میکنم چاق نمیشم یکی اومده کامنت داده رو تردمیل برعکس بدو!

 یکی از لوازم تحریرهای لوکس زمان ما از این پاک کن هایی بود که یه سرش پاک می کرد اون یکی سرش جارو! حکم تبلت الان رو داشت!

آخه بابا تو چیکار به چاق یا لاغر بودن من داری آخه!اه!

چند روز پیش که اصلا حال و حوصله و اعصاب نداشتم قل عزیزم رفت عکسای آتلیه شون رو گرفت با داماد عزیز داشتیم عکسا رو میدیدم که ایشان به بنده  فرمودند اینجا چقدر چاق افتادم!!همین جرقه کافی بود که آتش درون گدازه هاشو به بیرون پرتاب کنه!!وباعث بشه تا شب به جون خواهری غر بزنم.اونم حسابی عصبانی شده بودو با همسر گرام دچار درگیری لفظی شدن.الانم جناب داماد بابنده سر سنگین بوده و این جانب دچار عذاب وجدان شده ام 



جمعه ی هفته ی دیگه امتحان زبان خیلی مهمی دارم از کل کتاب.(کت ایگزم)هر چی زور میزنم نمیتونم روزی بیشتر از یه درس بخونم اصلا کلا اعصابم داغونه!!بعله دیگه یواش یواش داریم به لحظات ملکوتی غلط کردم از ترم بعد میخونم نزدیک میشویم....