زنگ تفریح


گروه سرگرمی روزنه الان به 

.....................

الان به هفت ساله یه تخت دو نفره داره

لامصب زمان ما می ذاشتن ما رو روی پاهاشون به حالت سانتریفوژ اینقد تکون می دادن تا پلاسمای خونمون جدا می شد، بیهوش می شدیم!



................

یارو نوشته من خیلی لاغرم هر کار میکنم چاق نمیشم یکی اومده کامنت داده رو تردمیل برعکس بدو!

 یکی از لوازم تحریرهای لوکس زمان ما از این پاک کن هایی بود که یه سرش پاک می کرد اون یکی سرش جارو! حکم تبلت الان رو داشت!

نظرات 5 + ارسال نظر
ﺁﺳﻴﻪ شنبه 14 دی 1392 ساعت 21:35 http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺁﺥ ﻛﻪ ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﮔﺬﺷﺖ...

انگار همین دیروز بود....

ربولی حسن کور شنبه 14 دی 1392 ساعت 23:24

سلام
فکر کنم اون دویدن برعکس روی تردمیل واقعا موثره ها!

سلام
واقعا جواب میده؟؟؟

آرتمیس دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 20:25

پسر قد بلند پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 15:39 http://ambers.rozblog.com

اولا سلام
دوما وبلاگم هک شد پاک شد و الان دیگه فقط اسمش هست، لینک وبلاگ اصلاح کن یاس خانوم مهربون

اون عکس اولی هم واقع بامزه بود
یعنی دوقلوها عین هم واکنش میدن
میشه یکم بیشتر در مورد دو قلوها توضیح بدی خیلی دوقولوهارو دوست دارم!!
واقعا افکارشون یکی هست یا الکی میگن!!

سلام علیکم
متاسفانه نتونستم این آدرس رو به لیست اضافه کنم.
آره

در بعضی مواقع بعله
اون هم به چشم.تو هومن پست ایالا درباره ش توضیح میدم.

ذفرون یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 23:50

زنگ تفریح دوس داریم

مانیز هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد