خام بدم پخته شدم سوختم!



میخوام تواین پست ماجرای عملی که داشتم رو تعریف کنم

اونموقع حدود18 سالم بود. عمل خیلی خطرناک و پر ریسکی نبود و چون مدتها بودمنتظر بودم شاید ذوق زده هم بودم همیشه پیش خودم فکر میکردم که خب من بیهوشمو چیزی نمی فهمم بعدم که بهوش بیام حتما مسکنی چیزی بهم میدن که درد نداشته باشم.وقت عملم برای دو بعد از ظهر بود .ولی از صبح بیمارستان بودیم برای کارهای پذیرش واینا ساعت حدود دوازده کارا تموم شدو تختمو بهم دادن منم خیلی ریلکس رفتم رو تختم تا وقتی موقع عملم بشه یکم بخوابم چون صبح زود بیدار شده بودمو خوابم میومد تازه داشتم جامو گرم میکردم که یه پرستار محترمی اومدو صدام کردو گفت آماده شم برا رفتن به اتاق عمل دکتر منتظرمه بعد هم یه سوزن زد به دستم برای سرم و تزریقات و...منم که رگم کلا از اوان کودکی به سختی پیدا میشه ولی فکر کنم اون موقع راحت پیدا شد و خیلی هم درد نداشت.خانم پرستارمنو برد به یه محوطه ای که با پارچه های سبز مخصوص اتاق عمل پارتیشن بندی شده بود و یه تعداد مرد اونجا بودن . مثل اینکه داشتن به هوش میومدن چون عینک نداشتم چیز زیادی نمی دیدم اما صدای ناله های همه شون میومد فکر کنم یک ساعتی اونجا نشستم تا اینکه واقعا از این همه ناله ته دلم خالی شد. یه تعداد آقای سبز پوش دور یه میز جمع بودن گفتم بلند شم بپرسم دکتر من کی میخواد بیاد بلاخره.رفتمو گفتم ببخشید آقای دکتر فلانی کی تشریف میارن؟دیدم ای دل غافل خود دکترم همونجاست تا دیدمش انگار که یه بچه تو شلوغی مامانشو پیدا کرده باشه ذوق زده گفتم عه سلام آقای دکتر اینجایید؟

گفت آره بیا بریم بعد همینطور که داشتیم میرفتیم درحالیکه از ترس مثل بچه ها شده بودم گفتم آقای دکتر وقتی بهوش بیام مامان وبابام بالا سرم نیستن؟با یه حالت تعجبی گفت چرا هستن!

خلاصه رفتیم بیهوش شدیم و بعد از 5ساعت جراحی به هوش آمدیم چه به هوش آمدنی.که دیگه بماند ولی کابوس اون ناله ها و صداها تا مدتها همراهم بودو گاهی شبا از خواب میپریدم

مسئولین رسیدگی کنن لطفا آخه این چه وضعه شه؟؟؟

+نظرتون راجع به آهنگی که زیر صلوات شمار گذاشتم چیه؟

نظرات 10 + ارسال نظر
خبرنگار دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:30 http://ghasedake90.mihanblog.com

جزغاله نشی !!!

مانی رهنما

نه دیگه به اونجاها نرسید خداروشکر[

آرتمیس دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 22:58

یه پست رمز دار اینجا نبود ؟
دیدن ناراحتی و درد ادمها همیشه ته دلم رو خالی میکنه ، تا حدی می فهمم چی میگی .چه جراحی بود که 5 ساعت طول کشید ؟

+قشنگه

با اجازه حذف شد!چیز مهمی نبود یه احساس موقت که پستشم باهاش رفت!
ناراحتی به اون صورت نبود نباید 5ساعت طول میکشید دکتره ناشی بود.فدا اون دل نازکت!
آره!

topoli سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 17:08 http://ghandeasal91.blogfa.com

چه با جرات بودی !!!
من از آمپول هم میترسم دیگه چه برسه به عمل جراحی !!!

به تپلی جون چه عجب از این ورا!؟
بله خیلــــــــــــــــی!

محمد پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 11:36 http://www.akhavanmohamad.blogfa.com

انشاالله خدا به همه سلامتی بده که هیچ کس نیازی به اینجور عمل ها نداشته باشه. آهنگم قشنگه. اول که هنوز نخونده بود فکر کردم مازیار فلاحیه ولی بعد دیدم نه بابا مانی رهنمای خودمونه.

الهی آمین
بله!صداشو دوست دارم یه حس خاصی داره!معمولا محتواشم خوبه.

یاسمین پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 16:48

ذفرون پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 21:45 http://debekhand.blogfa.com

عمل چی بود 5 ساعت بود خوبی هالا عمویی

عمل مماخ
آره دیگه 5 سال پیش بود عمویی

ذفرون پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 21:46

خانندش کیه

مانی رهنما

ذفرون پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 21:47

چون انتخاب عمویی خودمونه خوبه

چون انتخاب منه؟
این سبک آهنگو دوست دارم

فضایی جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 02:25 http://www.crazywriten.mihanblog.com/

سلام
آیت خداست درست ولی دلیل نمیشه با خاک و آب خونه بسازیم بگیم خدا حفظ میکنه بیخیااال... : گفت پیغمبر به آواز بلند...با توکل زانوی اشتر ببند

--------------------------
عجب

سلام
بله با ایمن سازی میشه جلوی عواقب دلخراششو گرفت ولی فکر میکنه یه تلنگی هم هست تا ما از روزمرگی ها و فراموشیهامون دربیایم.
غرض از این پست نشان دادن دریافت های مختلف از یه واقعه بود!یکی از جنبه ی صفت جلال خداوندی یکی از جلوه ی جمال خدا!
--------------

آسیه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 21:25 http://neveshtehayea30.blogfa.com

پارسال و سال قبل ترش به فاصله 8 ماه 2 بار روانه اتاق عمل شدم...حال بیهوشی رو دوست دارم ولی اتاق ریکاوری رو اصلا دوست ندارم...

راستش منم دوست دارم مخصوصا اگه بیدار شی و اونی که دوسش داری بالا سرت ببینی!
ریکاوری که وحشتناککک!!
ایشالا که دیگه پیش نیاد و همیشه تنتون سالم باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد