آیا میدانید؟



آیا می دانید بدن جوجه تیغی در هنگام تولد حالت ژله ای دارد و حتی ممکن است در حین تولد، نیمی از بدنش توسط تیغهای بدن مادر کنده شود؛ اما تا قبل از یک هفتگی، بدنش کاملاً ترمیم می شود؟

آیا می دانید سگ از نژاد اسب است و خود اسب هم از نژاد ماموت یا همین فیلهای امروزی است؟

آیا می دانید ضریب هوشی نوزاد انسان در سه روز اول تولد بیش از هفتصد و پنجاه است اما این مقدار از روز چهارم به سرعت پایین می آید؟ و آیا می دانید با کمک این هوش است که نوزاد سینه مادر را به روش استنتاجی پیدا می کند و در واقع به این نتیجه می رسد که باید سینه را بمکد؟

آیا می دانید یک نوع سمندر در آفریقا وجود دارد که تحمل شانزده هزار ولت برق با شدت جریان پنجاه هرتز را دارد و در این حالت بدنش تنها نوری معادل یک لامپ 70 وات تولید می کند؟

آیا می دانید زرافه ها در اصل گوشتخوار هستند اما به دلیل عدم توانایی در بلعیدن غذا از روی زمین به دلیل داشتن مری طولانی و نداشتن اندام مناسب برای شکار، گیاه خواری می کنند و به همین دلیل یک زرافه در تمام طول عمر خود سوء هاضمه دارد؟

آیا می دانید در قطب شمال تنها دو ماه از تابستان امکان آتش روشن کردن در فضای آزاد وجود دارد و در بقیه ایام سال به دلیل سرمای شدید، آتش به صورت تکه های بلور در آمده و خورد می شود؟

آیا می دانید اگر بتوانید سر خود را سه بار پشت سر هم و در زمانی کمتر از 10 ثانیه محکم به دیوار بکوبید، میگرنتان خوب می شود و اصلاً دردتان نمی گیرد؟

آیا می دانید اگر در هنگام چشم درد، بتوانید به کمک انگشت سبابه، چشمتان را از حدقه دربیاورید، دردتان برطرف شده و در کمتر از یک ساعت، یک چشم جدید به جای آن در می آید؟

آیا می دانید اگر پیش من بیایید تا من یک اردنگی محکم به شما بزنم، تمام بیماری ها و سموم بدنتان دفع می شود؟

آیا می دانید که همه اینها چرت و پرت بود؟


آیا می دانید هرچه الآن در دلتان نسبت به من گفتید، خودتان هستید؟


آیا می دانید هرچه در اینترنت به دستتان رسید را نباید باور کنید چون شما عقل دارید؟


آیا میدانید که با وجود اینکه فهمیده اید که اُسگُل شده اید، چرا دارید این مطلب را تا آخر میخوانید؟

نظرات 8 + ارسال نظر
ماریا دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 15:13 http://paeeze1363.blogfa.com

یاس شوماخر هاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تا آخر خوندمش.. خونت حلال شد یاسی


ولی بعضیاش به نظر درست بودن نه؟


حالاشاید یکی دوتاش درست یاشه برا رد گم کنی!

خبرنگار دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:54 http://ghasedake90.mihanblog.com

ایا میدانید ما پست ها را از آخر به اول میخوانیم ؟؟؟

نه نمیدانستیم.
برایمان محرز(محرض؟)شد که واقعا خبرنگارید!!!

ذفرون سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:11 http://debekhand.blogfa.com

عمویی اول عاخرشو خوندم نه عاخه خودم تو کارای سرکاری لیسانس دارم گفتم شاید تو هم عاره زرافه سوع هاظمه داره هالا یا نه درسمون بوده این هفته اگه داش در خدمتشیم

بآبآ شوما دیگه کی هستین آخه مگه از آخر میخونن به اول اه!
باشه مپرسم اگه داشت یه بعداز ظهر بیاد خدمتتون

ذفرون سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:12 http://debekhand.blogfa.com

عاخی ماریا رو گذاشتی سر کار

نه بابا سرکار چیه فقط میخواستیم دورهم خوش باشیم پیام اخلاقیم دادیم تازشم!

محمد سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 21:34 http://www.akhavanmohamad.blogfa.com

مورد آتش و قطب شمال خیلی جالب بود.

topoli چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 15:38 http://ghandeasal91.blogfa.com

آیا میدانید ما الان تمایل داریم شما را یک کتک حسابی بزنیم ؟؟؟؟

لطفا به اعصاب خود مثلث باشید .شما دربرابر دوربین مخفی قرار دارید!

آرتمیس چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 18:27

من عادت دارن هر متنی رو اول یه نگاه کلی بندازم و بعد بخونم بنابراین متوجه خط آخرش شدم !
حالا دیگه میخوای بچه های مردم بذاری سر کار

به به میبینم که کلا بچه ها همه زرنگن و هواسشون هست.آورین آورین!

ذفرون پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 14:32

نمیتونم تو وب آریا نذرا رو باز کنم مدتیه اصاب نمونده برام اگه تونسی بش بگو

باشه تو اعصابتو خورد نکن من بهش میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد