خسته شدیم.

امروز بعد از ظهر رفتم کلاس آشپزی امروز نون افطار و کوماج با پیراشکی رو آموزش  داد.

ساعت3 رفتم 9 تموم شد.بعد از مدتها حسابی خسته شدم.

برگشتنی نم نم بارون خیلی قشنگی میبارید ولی چون مدتها بود تا اون موقع شب تنها بیرون اونم مرکز شهر نبودم دلهره داشتم.

کلاس باحالی بود برخلاف کلاس دیروز که حلوا بود و من به جای مامان رفتم و کلی خانم افاده ای ایشو بودن که با نگاهاشون میخواستن درسته قورتت بدن.تنها شخص مجرد کلاس هم بودم در ضمن.همه یا نامزد بودن یاازدواج کرده بودن.احساس غربت میکردم خفن.

ولی نون خیلی خوب و خوشمزه ای بود .یاخدا من با این اضافه وزنی که جدیدا به اضافه وزن قبلیم اضافه شده تازه دارم کلاس نون و حلوا هم میرم!انا لله وانا الیه راجعون.

خانمای کلاس امروز خیلی باحال و با مزه بودن یه خانمی هم بود که میگفت من ساعت12 نصف شب پامیشم برا شوهرم حلوا میپزم که ساعت6 میخواد بره اداره بخوره.همه انگشت بر دهان ماندن.یکی هم میگفت شوهرش هر 17 تا کوماجی رو که با اون مقدار مواد اولیه پخته میشه رو برا یه وعده اش میخوره!وباز ما همینجور انگشت به دهان ماندیم و با خود فکر کردیم جل الخالق احتمالا جارو برقی بیش نیست!

بعد  هم همه باهم دور هم دست در یک ظرف آب کردیم تا مقدار دمای لازم برای عمل آوری مایع خمیر به دستمان بیاید.

ولی یه چیزی بود که آخر سر کلا خورد تو ذوقم.یکی از خانما گفت حالا ما نون افطار به این سختی رو چطوری تو ماه رمضون با دهن روزه درست کنیم.بعد مربی پرسید شما ماه رمضون روزه هستید؟

کل اون نون زهر مارم شد.آخه این سوال بود که پرسید؟


بگذریم ته تغاری یه آدرسی پیدا کرده که با یه هوش مصنوعی گفتگو یا در واقع چت میکنی

اینایه نمونه از گفتگوهای با مزه است که  از فروم بازی رایانه برداشتم:


-: بازی های رایانه ای هم بازی میکنی؟
cleverbot : آره! تو چی؟
-: من هم همینطور چه بازی هایی میکنی؟
cleverbot : هر بازی سونیک!
- : سونیک generations رو بازی کردی؟ خیلی عالی بود!
cleverbot : دروغ گفتم من هیچی درباره بازی نمیدونم!


ته تغاریم یه چیزی پرسید گفت تو یه دورغ گویی ؟بعد ته تغاری گفت آره.بعد اون جواب داد:خانوادت درباره ی دروغ با تو صحبت نکردن؟هیچی دیگه آبروی خانوادگی مون رو توی یه محیط مجازی نابود کرد !

از اینجا میتونید شما هم از گفتگوبا هوش مصنوعی لذت ببرید و گفتگوهای بامزه تون رو با ما در میان بگذارید باتچکر.


-----------------

نظرات 9 + ارسال نظر
خبرنگار دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:47 http://ghasedake90.mihanblog.com

لینک جالبی بود . . .


خبرنگار دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04 http://ghasedake90.mihanblog.com



میگه چی فکر میکنی راجع به من ؟
+ تو یه روبوتی که خیلی مشهوری
-نیستم
+هستی.
- چرا فکر میکنی هستم ؟
+چون هستی.
-چی هستم.؟
+روبات
تو ازدواج کردی ؟
نه .هنوز کوچولوئم
- کدوم بازی کامپیوتریو دوس داری ؟
+تو عمه داری ؟
-اره ؟
+چند سالشه؟
-تقریبا 40
+مجرده ؟

و بحث ادامه دارد
به فکر ابروی ایرانی ها هم هستم

آخه تو به عمه ی این چیکار داری.
دست شما درد نکنه که به فکر آبرو وحیثیت ایرانی ها هستید.

خبرنگار دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:18 http://http




اوزون گولسون اوشاخ


پرسیده بودم کجا زندگی میکنی گفت یو اس ای

الان میکم کجا زندگی میکنی
میگه فیلیپین
میگم کدوم شهر؟ میگه هامبورگ

تازه رو حرف خودشم وایستاده

میگم ایرانو میشناسی
میگه نه
میگم چرا
میگه گفتم که نمیشناسم
میگم من ایران زندگی مکیکنم
میگه کجا ؟
میگم خونمون
میگه چرا ؟
چون باید زندگی کنم
میپرسه سرگرمیات چیه ؟

میگم عمه داری ؟






دمت گرم یاسی

ساغول کیشی!

آره بابا یه بارم ما ازش پرسیدیم چند سالته گفت صدو بیستو خرده ای یه بارم 22 گفت.کمم که میاره فوری بحثو عوض میکنه!

چاکرم

آرتمیس دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 13:08

6 ساعت کلاس آشپزی ،چه حوصله ای ...من هر وقت حوصله داشته باشم تو خونه وقت میذارم و موارد جدید رو امتحان میکنم...
+چند سایت دیگه مشابه این سایت هستن .
ته تغاریتون خیلی شیطونه

بله سخت بود واقعا چون خیلی کامل میگفت و همه ی فوت کوزه گریاشم میگفت خیلی طول کشید.
+عه من اولین بار بود میدیدم!

خیــــلی!

ذفرون دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 17:36

مخلص ابجی
کجا که همین جام ولی خوب که.. بد نیستم
هعی ..
چشام چارتا بود این روزا گاهی 5 تا هم گذارش شده ستون فقرات ام منهنی بود که مارپیچ شده
بخش اعصاب روان ام که هستیم دیگه دس رو دلم نمی شه گذاشت
ولی کلن خرابتم که هواصت به زنده بودن ما هست

ما بیشتر
ممنون که مارو از اوضاع و احوال خود آگاه نمودید.
باید بازمزه شده باشی کنجکاو شدم ببینمت!
اوه بخش اعصاب و روان![خداوند حافظ و نگهدارت باشه فرزندم!
ببنم اینهمه داری تلاش میکنی در راه علم و دانش هنوزم که املات درست نشده!!
جای کامنتای با نمکت خیلی خالیه.
ایشالا که تنت همیشه سلامت باشه و توکارات موفق باشی.(گل)

آسیه دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 17:42 http://neveshtehayea30.blogfa.com

همه اینایی رو که گفتی نخوردم ولی الان گشنم شده

احتمالا باید خورده باشی تا اونجا که من میدونم تو همه ی شهرا هست.
خب الان لازم شد که یه سر به اون هله هوله هایی که خریداری کردی بزنی!

آسیه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 16:52 http://neveshtehayea30.blogfa.com

پیراشکی رو داریم ولی نون افطار و کوماج نه...شاید اینجا اسماش یه چی دیگه هست

آره احتمالا اسماشون فرق میکنه.

پسرک زیادی پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 18:05 http://sigarblack.blogfa.com/

ما هوشمون کجا بودی که حالا مصنوعیشم بفهمیم؟؟!!
ای بابا ای بابا. . .

شکسته نفسی می فرمایید.
بله بابایی آینده!

پسر قد بلند دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 02:49 http://ambers.blogfa.com

خیلی باحال بود این روبات
ضمنا من کماج دوست دارم من هم میخوام
حلوا هم که جون میدم براش
چرا با روحیات لطیف من بازی میکنی

الان چند روزه با من راه نمیاد اصلا اعصابمو خورد کرده!
آخی نازی
حیف که نمیشه از راه کابلای اینترنت فرستاد .اتفاقا حلوایی که پختم هنوز یه مقدارش مونده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد