من دیدم

من ماهی در آسمان دیدم که بر روزگار بی نورم میخندید.

و سوسکی که کف آسفالت پهن شده بود.

 و مورچه ای که کاه حمل میکرد.

من مورچه ای دیدم که از بقیه ی هم قطارهایش جدا افتاده بود و با پاها شاخک هایش را تمیز میکرد،احتمالا اشکالی در ردیابی پیدا کرده بود!

و من عنکبوتهایی دیدم که مورچه مرده می خوردند،

من پدری دیدم که صدا میزد:حمیــــــده!

 ودختر که کله ی سحر (10/30)روز جمعه ای بایدبلند میشد و در شستن کف هال به پدرش کمک می کرد!

من کفی دیدم شیب دار که شیبش به همه سمت بود الا کف شور!

ومن کاشی کاری دیدم که صبح جمعه ای کل اجداد و عمه جاتش مورد عنایت قرار گرفتند.

من بلاگ اسکایی دیدم که با آدم راه نمی آمد

وپیکوفایلی که چیز آپلود نمی کرد و دهن سرویس می نمود.

من زنی دیدم که کودک 8 ماهه ی مشکل دارش را به مهدسپرد و دختری که همینطوری الکی مهد کودک را ترک گفت!

من تیم والیبالی دیدم که ایتالیا را شکست داد

و پسرکی را که برای این پیروزی نذر خود را ادا کرد.






نظرات 13 + ارسال نظر
خبرنگار یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 13:30 http://ghasedake90.mihanblog.com

گَُزلرین آیدین اولسون

ساغول:))

topoli یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:30 http://ghandeasal91.blogfa.com

نچ نچ نچ ! عجب نگاه ژرفی !!!!!!
ایول به این سبک ادبی !
شما احتمالا فامیلای سهراب اینا نیستین ؟
منم با مورد عنایت قرار دادن کاشی کارهای محترم کامممملا موافقم !

خیلی ممنون:))
نه ولی بعضی وقتا همچین ادبیاتمون گل میکنه!؛)

واقعا اینا به روح اعتقاد ندارن؟؟آخه این چه وضشه؟

خبرنگار یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 17:57 http://ghasedake90.mihanblog.com

موچه ای که ؟؟؟
وبا ؟؟؟
تمییز ؟؟؟
حال ؟؟؟
قرار گرفتید؟؟؟
وپیکو فایلی ؟؟؟

آه پروردگارا چه نگاه های تیز بینی!

A-R-I-Y-A دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 17:58 http://yad-e-ayyam.mihanblog.com/

وپیکوفایلی که چیز آپلود نمی کرد و دهن سرویس می نمود.
چطوری یاسی ؟خیلی وخ بود به وبت سر نزده بودم تغییرات دادی رنگ حاشیه وبت چه اشرافی شده

:)))

من خوبم شما خوبید؟
یعنی دراین حد؟؟:))

ذفرون دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 18:35

عمووووووووووووووو

ذعفررررررررررررررررر

ذفرون دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 18:36

این واسه پستت

مرسی:))

ذفرون دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 18:36

منم ذعفری را دریدم که به عرض خود می افزود

توام ذعفرررر!!آه پروردگارا!
به نظرت اینا از خوشیه زیادیه یا ناراحتی زیاد؟

ذفرون دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 18:37

باور نمی کنی 6 بار خوندمش تا قلت املایی توش پیدا کردم

:)))))))

ذفرون دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 18:38

غالب نی کلن عاخر کلاس و تیپه

قربان شما قابل نداره، بکنم بدم؟

ذفرون دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 18:39

نه بابا انگیلیسی نی ما همون فارسیشم توش موندیم

نه که تو وبلاگ علمیت خیلی سلیس صوبت میکنی،فکر کردم درساتون به همین زبون میخونید!

آسیه دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 23:43 http://neveshtehayea30.blogfa.com

چقدر چیز دیدی جانا

چشم ها راباید شست جوردیگر باید دید:))

آرتمیس سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 13:29

من دیدم دوستان بلاگ اسکایی ناشکری که هنوز ازناملایمات بلاگفا بی خبرند تا هر چه بیشتر قدر بلاگ اسکایشان را بدانند ...

سلام علیکم یاسی جون
از گلهای خندان چه خبر ؟؟

بلاگفا که قبلنا بدنبود اونم قات زده؟

سلام به روی ماهت!
اونم خوبن دیگه روزهای اول زندگی مشترکشونو دارن به خوبی و خوشی سپری میکنن!

ذفرون سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 16:07

بر می گردم دست خدا

به سلام ذفرون عزیز
ما منتظرت میمانیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد