بازآمدم

ببین تورو خدا کارت گرافیک گرفتن نصب کردن به من نمیگن.یه ساعت داشتم دنبال کارت گرافیک قدیمی میگشتم!!!!

هی من میگم برام یه لب تاب بگیرین می گن میخوای چیکار!!ببین از کیه کرکره مون پایینه!!

هی نشستیم برسی رای اعتماد مجلسو به وزرا دیدیم هی حرف اومد واسه گفتن هی کامپیوتر نداشتیم.

هی قاضی زاده اومد گفت بیسم یلله یرحمن یرحیم به عیشق ابالفضل یا اباالفضل.هی داد میزد گلوش خشک میشد، منادی از اون بالا بهش میگفت:سو ایچ، سو ایچ بیراز_آب بخور،یکم آب بخور!

چه شاگردای نامنظمی هم داره لاریجانی هیچ کدوم سرجاشون نمیشستن، به حرفشم گوش نمیدادن من اگه یه همچین شاگردایی داشتم بیرونشون میکردم تا ولی شونو نمی آوردن نمیذاشتمشون سر کلاس.بی تربیتا!!!

یه مخالفم اومده میگه من خیلی این وزیرپیشنهادی رو دوست دارم با روحیه ی لطیفی که داره ؛منتظر بودم در ادامه بگه:گوگولی مگولی من،اما احتمالا خواست شان مجلسو حفظ کنه که ادامه نداد!

بعدم که نصف شب حال مادربزرگم بد شد لرز گرفت.چقدر ناراحت شدیم میگفت یه خانمی اومد بهم گفت اونایی که تو گردنت و دستاته باز کن.(النگو و گردن بندش)یه بغضی ته گلوم بود،دیروز رفتیم وادی رحمت مزار بابا بزرگم یکم گریه کردم حالم بهتر شد.

مامان بزرگم حالش بهتر شده خودش می تونه تنهایی بلند شه.فقط یکی از چشماش انحراف پیدا کرده،وقتی نگاش میکنم دلم ریش میشه،چه با طمانینه شده.یه آرامشی داره.دیگه وقتی میرم سر کمدش دنبال چیزی عصبانی نمیشه،هنوزم وقتی میادبالا حضور غیاب میکنه.خواهرت کو؟ته تغاری کجاست؟...بابات کجا رفت؟

دیروز نشسته بودم پیشش دختر دایی هم بود ازم پرسید این دکتره؟گفتم نه،گفت آخه میگن دکتره؟گفتم ماماست.گفت آره دیگه دکتر قابله اس!گفتم آره.گفت با شوهرش اومده بودن خونه مون.تا اون موقع شوهرشو ندیده بودم اول که دیدم گفتم ،چطوری اینو پسندیده،لباسشو که در آورد(روحانیه)گفتم آره اینطوری بهتره،برای همین پسندیده.

یه نگاه به دختر دایی کردم.خوشبختانه نشنید!

نظرات 11 + ارسال نظر
Arash شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 15:43 http://uniqueup.ir

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام! خوبیییییییییی؟ وبت خیلی جذاب و دوست داشتنیه ها ؛ بهت تبریک میگم! اگه به سایت منم سر بزنی خیلی خوشحالم میکنی! ممنوووووووووووون

گروه اینترنتی آلفا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 16:34 http://hadieh.mihanblog.com

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com

خرید اینترنتی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:34 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

artemis شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:18

خوبی یاس؟؟؟
"کلی حرف واسه گفتم بود"

آرزوی سلامتی برای مادربزرگت...

خدارو شکر،تو خوبی آرتیمیس جون؟
:دی
ممنونم عزیزم.

آسیه یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 01:33 http://neveshtehayea30.blogfa.com

آی من این لهجه ترکا رو دوست دارم...
این چند روز اینقدر گرفتاری داشتم که نشد هیچ کدوم از برنامه ها رو ببینم که چی شد و چی گذشت...
موااااااااااااافقم شاگرداش خیلی نامنظم و بی تربیتن...یا غائب یا همش دارن اون وسط وول میخورن یا خوابن...
خدا بابا بزر رو بیامرزه و مامان بزرگ رو حقظ کنه...حیلی قدر مامان بزرگ رو بدونید...وجودش نعمته...

سوژه ایم دیگه!:دی
برخلاف تو من با فراغ بال نشستم درحالیکه داشتم لیف میبافتم تقریبا همه شو دیدم!
این غول بیابونیا که اینجورین دیگه چه انتظاری از بچه مدرسه ای ها باید داشت؟؟؟
خیلی ممنون خانمی.
بعله...

ذفرون یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 14:06

خوش اومدی

خیلی ممنون:)))

ذفرون یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:01

من کنار دریام با موبایلم مخاتب خاث که نداریم هیچی دیگه کنار ساهل ام میایم وب گردی خوبی عمویی

به به لب ساحل و وبگردی با موبایلو آآآخ آآخ آآخ ،فقط یه مخاطب خاص کم داری دیگه...
مامان گیتا اینام که ظاهرا نیستن!!:))
قربان شما.

خبرنگار یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:32 http://ghasedake90.mihanblog.com

ما مگه نمیگیم روح و روان یکیه ؟؟؟
پس چرا معنی روحانی و روانی یکی نیس ؟؟


مرتبط بود دیگه .نه ؟؟؟

مغزم قفل کرد واقعیت!:|||||

نسترن یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:49 http://donyayenastaran.blogfa.com

خدا پدربزرگتو بیامرزه.
منم یه خواستگار روحانی داشتم. اونقد خودمو کشتمو به در و دیوار زدم تا مامان نذارتشون خونه.مرسی از حضور گرمت عسیسم. بازم میام پیشت.

خدارفتگان شمارم بیامرزه نسترن جون.
البته به اون شکل هم روحانی نیس.فقط گاهی وقتا لباس میپوشه.دایی اینا قمن دختر داییم کم خواستگار روحانی نداشت:))
خوشحال میشم عزیزم:*

نسترن یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:51 http://donyayenastaran.blogfa.com

راستی یاسی جون چی میخونی؟ ترم چندی؟
تو دومین دوستی هستی که من باهاش همشهری دراومدم. خوشحالم از آشناییت

علوم تربیتی میخوندم.تموم شده خدارو شکر.
همشهریا فعالن تو هر زمینه ای خداروشکر،منم همینطور:))

MOl0D دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 00:56 http://epizod3.mihanblog.com

واااااااااااااای بحث لپ تاپ میشه من داغ میکنم اونوخ که ارزون بود خودم لج کردم نخریدم الان که گرون شده نیازمندشم...حالا هی یک چشمم به رای مجلسو امور خارجه است یک چشمم به تغییر نرخ دلار و تاثیرش رو لپ تاب.....
ایشالله نشنیده باشه ولی شاید شنیده خودشو زده به اونراه..ولی مواظب تر باش ابجی

من که قیمتها رو نگاه میکردم یکم پایین اومده بودن دیگه نمیدونم پایین ترم میان یا نه.به یه نفر سپردم خبر بگیره ببینم چی میشه..
فکر نکنم صدای مامان بزرگم خیلی پایین بودبازم به چشم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد