شیطنت های کوچک من


این اسم کتابیه که خانم نگار حقانی ذبیحی از میان 3500 نمونه در سطح مدارس ابتدایی مشهد مقدس انتخاب و گردآوری کرده و خودشون هم به شکل خیلی زیبا و جذابی تصویر گریش رو انجام دادن.


دوست دارم چند نمونه اش رو که برام بیشتر جالب بود رو برای شما هم بذارم :


من یک دفعه تفنگ خریدم وبه سمت خواهرم تیراندازی کردم و بعد خواهرم مرا به قسد(قصد)کشتن زد من تا دو روز باید هرچه خواهرم میخواست باید انجام می دادم و تفنگ مرا هم گرفتند و توقیف کردند.

                  

اسم مهرداد                                  فامیل موحد نسب


--------------------------


من یک شب توی جام جیش کردم داداشم به مامانم گفت مامانم منو دعوا کرد.منم شب توی جای داداشم آب ریختم تا مامانم دعواش کنه و موفق هم شدم.

                                                          آراد کلاس سوم


-----------------------------------

بدترین کاری که کردم وقتی بچه بودم مادرم برایم یک بچه اردک خرید و من فکر کردم پاهایش به هم چسبیده است و پاهایش را با قیچی از هم جدا کردم

  

                                                            مرتضی قدرتی:چهارم


-----------------------------------------------


من باخواهرم فقط یک بار دعوا کردم و بعد پشیمان شدم چون آنها دو نفر بودند و مرا زدند.

                                   

                                                          فرید-اول


-------------------------------------------------

کار بدم دوستم را مسخره کردم به خاطر این که کچل بود ولی او به من فحش بدی داد 

                                                                                                                   گفت کره خر


--------------------------------

کار بد من این بود که یکدفه از شلوار بابام میرفتم بالا که شلوار بابام در آمد

 

                                                                         سوده کلاس دوم.





بعدا نوشت:همونطور که توی پست قبل گفته بودم چند تا عکس از سوغاتی هایی که مامان اینا برای من گرفتن و براتون میذارم.

این همون بارونی یه که بیشتر دوسش داشتم.

واینا هم چند تا لباس که بینشون سفید و گل بهیه رو بیشتر پسندیدم.

بعد بعدا نوشت:راستی فیدلاگمو (چیزی شبیه به لینک دونی گودری) این گوشه دیدید؟تازه راهش انداختم خیلی دوسش میدارم!

بعد از بعد بعدا نوشت:میبینم که تنها من نبودم که نبودم،خیلیا مثل اینکه بعد از من هوس تعطیلات کردن.در هر حال هرجا هستید خوش باشید دوستای گلم منتظرتون می مونم:ماچ

نظرات 7 + ارسال نظر
آرتمیس شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:24

اردک بیچاره

مبارکه
فیدلاگم خیلی خوبه..کلا استفاده از فید خوان خوبه حالا از هر نوعی که باشه .

چی کشیده حیوونکی...

مرسی گلم
آره خیلی وقت بود تو فکرش بودم با وبلاگستان راحتتر تونستم درستش کنم

ربولی حسن کور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 15:20 http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
امان از دست بچه ها و دنیای پاک و ساده شون
خوش به حالشون
ضمنا خواهش میکنم!

سلام
عاااشقشونممم...

قربان شما

محمد دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 14:05 http://www.akhavanmohamad.blogfa.com

سلام
مبارکه، لباس ها رو میگم.
بچگی رو یادم نیست، ولی الآن بزرگترین خلافم اینه که همراه غذا، آب میخورم.

سلام علیکم
مرسی
عجب بچه مثبتی هستین شما!

آسیه دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 18:06 http://http

دلم کباب شد بخاطر اون اردک بیچاره...
سوغاتیتم مبارک جانا...

آخی...
مرسی عزیزم:)

ح جیمی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 18:24

بد جوری شیفته این کتاب شدیم
ار کجا خریدیدش ؟
آخه روی نت پیدا نکردمش

در ضمن شبیه این یه کتاب هست به اسم نامه های بچه ها به خدا اون هم کتاب معرکه ایه

خودم نخریدمش یکی هدیه داده.

یه قسمتهاییش رو توی ایمیل ها خوندم.اونام خیلی جالب بودن و دوسشون داشتم.

نسترن سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:04

آره منم گلبهیرو میپسندم. مبارکت باشه.

قابل شمارونداره.مرسی

نسترن سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:05

بیچاره اردک!!!!قیچی!!!!
شلوار بابات دراومد.
مردم از خنده. اینارو مینویسی فکر آبروی منم باش همه اینجا فکرمیکنن خل شدم.

آره بیچاره!
بابای من نه،بابای سوده!!
از قدیم گفتن خنده بر هر درد بی درمان دواست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد